Urząd Miasta Tarnowa i Tarnowskie Centrum Informacji rozpoczęły kampanię pod hasłem „#Zwiedzaj Tarnów”, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia miasta i najbliższych okolic. Odkryj perłę renesansu, poznaj najcieplejsze miejsce w Polsce – to tylko przedsmak tego, co miasto proponuje potencjalnym gościom.
Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.zwiedzaj.tarnow.travel, gdzie dostępne są wszelkie informacje na temat miejsc i zabytków wartych odwiedzenia, tras rowerowych, noclegów, produktów lokalnych… Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest emisja reklamowych spotów zachęcających do przyjazdu do Tarnowa. Trzydziestosekundowe filmy reklamowe będą około 600 razy emitowane w prawie 30 stacjach telewizyjnych (m.in. Dicovery Chanel, Discovery Sciense, Discovery Life, National Geographic, Canal +, Puls 2, Metro, TVN Turbo, Food Network, TTV, Paramount Chanel).
Również w mediach społecznościowych będą cyklicznie prezentowane dłuższe filmowe wizytówki Tarnowa, w których pojawią się wypowiedzi osób związanych z miastem, zachwalające jego atrakcje.
W kampanię zaangażowali się przedstawiciele m.in. instytucji kultury oraz branż hotelarskiej i gastronomicznej, którzy zachęcają do skorzystania ze swoich ofert.
Kampania skierowana jest do osób, które chcą spędzić przynajmniej kilka dni w klimatycznym miejscu, mieście atrakcyjnym turystycznie, pełnym zabytków, bezpiecznym.
Kampania została przygotowana przez Wydział Komunikacji Społecznej oraz Tarnowskie Centrum Informacji.
Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.zwiedzaj.tarnow.travel, gdzie dostępne są wszelkie informacje na temat miejsc i zabytków wartych odwiedzenia, tras rowerowych, noclegów, produktów lokalnych… Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest emisja reklamowych spotów zachęcających do przyjazdu do Tarnowa. Trzydziestosekundowe filmy reklamowe będą około 600 razy emitowane w prawie 30 stacjach telewizyjnych (m.in. Dicovery Chanel, Discovery Sciense, Discovery Life, National Geographic, Canal +, Puls 2, Metro, TVN Turbo, Food Network, TTV, Paramount Chanel).
Również w mediach społecznościowych będą cyklicznie prezentowane dłuższe filmowe wizytówki Tarnowa, w których pojawią się wypowiedzi osób związanych z miastem, zachwalające jego atrakcje.
W kampanię zaangażowali się przedstawiciele m.in. instytucji kultury oraz branż hotelarskiej i gastronomicznej, którzy zachęcają do skorzystania ze swoich ofert.
Kampania skierowana jest do osób, które chcą spędzić przynajmniej kilka dni w klimatycznym miejscu, mieście atrakcyjnym turystycznie, pełnym zabytków, bezpiecznym.
Kampania została przygotowana przez Wydział Komunikacji Społecznej oraz Tarnowskie Centrum Informacji.